Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T12:05:06+01:00
1 cm = 50000cm = 500 m = 0,5 km
16 cm = 8 km <----- długość jeziora
-----------------------------------------------------
4 cm = 8 km |:4
1 cm = 2km = 200000 cm
Odp. Skala mapy to 1:200000.
1 5 1
2009-10-26T12:08:27+01:00
1 cm = 50000cm = 500 m = 0,5 km
16 cm = 8 km
długość jeziora
4 cm ->8 km |:4
1 cm -> 2km -> 200000 cm
Odpowiedz: Skala mapy to 1:200000.
1 5 1
2009-10-26T15:51:52+01:00
1:50000
1cm-50000cm
1cm-500m
1cm-0,5 km

0,5*16= 8km < długość jeziora

4 cm = 8 km |:4
1 cm = 2km = 200000 cm
Odp. Skala mapy to 1:200000.