Odpowiedzi

2009-10-26T12:13:35+01:00
Najwyzszy szczyt ma ok 6400m a temp spada z kazdym 100m w gore 0.8C w dol czyli 6400;100x0.8=64x0.8=51.2

Czyli 15C-51.2C=-46.2
Odp.Mozna sie spodziewac temp ok -46.2C
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T12:14:45+01:00
Stolica - Astana 338 m. npm
Najwyższy szczyt - Chan Tengri 6995 m npm

6995 - 338 = 6657
6657 : 100 = 66,57 = ok. 66,6
66,6 x 0,6 = 39,96
15 stopni - 39,96 stopnia = - 24,96 stopnia