Odpowiedzi

2010-03-16T17:04:19+01:00
Matka dzieciątka,
nasza Maryja,
Wielka Pani ziemi,
co z góry na nas patrzy,
zawsze nam pomoże,
choć my jej nie widzimy.
To nasza Matka,
i Matka naszego Pana Jezusa Chrystusa,
to Bóg nam ją zesłał,
kochamy ją,
a Ona jest miłosierna.

mam nadzieję, że się przyda, jeżeli coś nie tak to proszę pisać, poprawię - pozdrawiam:)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:06:08+01:00
Siedzi kobieta, piękna , młoda, ukochana przez Boga.
Siedzi i wspomina o złych ludzkich czynach.
Pięknie ubrana siedzi w obliczach pana.
Jego prawica.
Wzięta z ciałem do nieba pokazuje jak postępować trzeba.
Taka kochana, jak nasza mama.
Wszyscy ja znają, wszyscy kochają.
Tyle wycierpiała , to nasza narodowa mama.
Dajmy jej modlitwy sznur,
by wstawiła się za grzeszących lecz błagających do Pana.
By nasza mama nas kochała tak jak my i nas nie zostawiała.




1 5 1