Odpowiedzi

2010-03-16T17:06:49+01:00
Jezu dziękuję Ci że jesteś dla mnie tak bardzo miły i przyjazny. Nie wie jak można byłoby życ bez ciebie. jesteś poprostu kochany
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:18:05+01:00
Panie Jezu! Ty zawsze jesteś obok kiedy cię potrzebuję, zwierzam ci sie ze wszystkiego. Znasz mnie jak nikt inny na świecie! Nigdy się ode mnie nie odwracasz pomimo że ja często odwracam się od Ciebie... Wiem, że kochasz mnie jak nikt, że wciąż trwasz przy boku mym, czuwasz noc i dzień by złe moce nie opętały mnie... Krzyczysz do mnie : "Ty jesteś dla mnie najważniejszy" a dzięki temu ja staję się silniejszy. Poświęciłeś dla mnie życie. Ta ofiara wielką jest, więc tą modlitwą podziękowąc pragnę Ci!Nigdy mnie nie zawiedziesz wciąż podporą będziesz mą, nawet jeśli popełnię błąd ty wybaczysz zawsze mi! Moim jesteś przyjacielem kochać zawsze będę cię bo ja mocno Jezu wierzę żeś ty zbawił serce me
6 3 6
2010-03-16T17:19:53+01:00
Jezu dziękuje ci za to że codziennie przy mnie jesteś
dziękuje ci za to co codziennie dla mnie robisz
dziękuje za to że zawsze moge na tobie polegać
dziękuje ci jezu za to że zawsze mnie wysłuchasz
za to że zginołes abym ja mógł żyć
chce podziękować ci również za to że twój ojciec stworzył dla nas to wszysko co nas otacza
dziękuje ci za to że byłes jestes i mam nadzieje że bedziesz przymnie i przy moich bliskich
pragnę ci podziękować za to co dla mnie uczyniłeś
2 4 2