Odpowiedzi

2009-10-26T12:27:21+01:00
Skała wapienna to CaCO3
wapno gaszone to Ca(OH)2
wapno palone to CaO
3 3 3
2009-10-26T12:41:57+01:00
Skała wapienna to CaCO3
wapno gaszone to Ca(OH)2
wapno palone to CaO


:)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:04:27+01:00
Skały wapienne utworzone sa gł. z 2 minerałów:
A. kalcytu: CaCo3(te 3 ma być takie małe)
b. dolomitu CaCo3 *MgCo3


wapno gaszone :Ca(OH)2
wapno palone: CaO
5 4 5