Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:04:22+01:00
Według mnie osoba zasługująca na przyjaźń powinna być szczera, doskonale mnie rozumieć, być przy mnie na dobre i na złe, móc jej ufać i odwrotnie oraz pomagać zawsze w trudnej sytuacji.
2010-03-16T17:05:49+01:00
Według mnie na przyjażń zasługuje osoba, która umie wysłuchać i pomagać w problemie. Nie śmieje się z innych i ze mnie gdy coś się stało.
2010-03-16T17:06:36+01:00
Na przyjaźń zasługuje osoba, na której można polegać, która bedzie cie wspierać w trudnych sytuacjach, służyła radą.