Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:03:32+01:00
Według mnie świat powinien być bogaty w lasy i zwierzęta.
Ludzie powinni być dla siebie mili i okazywać to na każdym kroku.
Świat powinien być jedną wielką wspólnotą i nie dzielony na państwa dzięki temu byłoby tolerancyjnie.
4 4 4
2010-03-16T17:04:03+01:00
Według mnie swiat powinien byc kolorowy i róznorodny.
Ludzie powinni zyc w zgodzie z natura a przede wszystkim ze sobą w zgodzie.
Nikt nie powinien ze soba walczyc z jakichkolwiek przyczyn.
Na swiecie powinnien byc ład i porzadek a przedewszystkim równosc;)
3 3 3
2010-03-16T17:05:38+01:00
Według mnie świat powinien wyglądać następująco: powinno w nim być dużo zieleni, zwierząt, ludzie żeby żyli w zgodzie. świat jest miejscem na którym żyjemy i powinniśmy czuć się bezpiecznie. zeby nie był żadnych groźnych chorób które mogą zniszczyć nasze życie. nie powinno być zanieczyszczeń. Świat moim zdaniem powinien być idealny i ludzie powinni go szanować.
3 3 3