Warunki pływania ciał
a) Ciało tonie , jeżeli siła wyporu jest.....................................................................................................................
b) Ciało wypływa na powierzchnię , jeżeli siła wyporu jest.....................................................................................................................
c) Ciało pływa zanurzone na danej głębokości w cieczy , jeżeli siła wyporu jest..................................................................................................................

2

Odpowiedzi

2010-03-16T17:03:11+01:00
A. mniejsza od ciezaru ciala
b. wieksza od ciezaru ciala
c. rowna ciezarowi ciala
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:05:21+01:00
A) Ciało tonie , jeżeli siła wyporu jest cięższa
b) Ciało wypływa na powierzchnię , jeżeli siła wyporu jest lżejsza
c) Ciało pływa zanurzone na danej głębokości w cieczy , jeżeli siła wyporu jest
siała ciężkości i równoważy się z siłą wyporu
13 2 13