Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:10:48+01:00
Według mnie polska zima jest najpiękniejszą porą roku gdyż można organizowac kuligi , lepi bałwana i rzuczac sie śniezkami moim zdaniem zima jest najlepsza , ponieważ można podziwiac piekne krajobrazy które ustanowił nasza przyroda i jet w polsce dużo sniegu
2010-03-16T17:11:03+01:00
Lubię zimę, ponieważ uwielbiam jak otaczam się w bieli.. wtedy jest tak wszędzie czysto.