Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T17:07:02+01:00
Kleszcze są zagrożeniem dla człowieka, ponieważ wywołują boleriozę i zapalenie opon mózgowych :) ale to jak sie źle wyciągnie ;]
2010-03-16T17:07:17+01:00
Ponieważ wywołują i roznoszą różne choroby. Mogą nas zarazić np. zapaleniem opon mózgowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:08:31+01:00
Klaszcze są grożne dla człowieka, ponieważ przenosza różne choroby, wirusy orraz pasożyty. Miedzy innymi mogą zarazic wirusem zapaleniem opon mózgowych.