Odpowiedzi

2010-03-16T17:11:32+01:00
P-cena pucharku lodów
w-cena loda w waflu

{2p+w=19
{p=w+5

{2(w+5)+w=19
{p=w+5

{2w+10+w=19
{p=w+5

{3w=19-10
{p=w+5

{w=3
{p=3+5=8
2010-03-16T17:12:06+01:00
X-pucharek lodów
y-lod w waflu

2x + y=19zł
x-y=5zł
y+5=x
2(y+5) + y=19zł
2y+10zł+y=19
3y+10zł=19/-10
3y=9zł
y=3zł
x=y+5
x=3+5
x=8

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:14:16+01:00
Pucharek lodów x=y+5
lody w waflu y

x=y+5
2x+y=19 zł
2(y+5)+y=19
2y+10+y=19
3y=19-10
3y=9
y=9/3
y=3zł
x=y+5=3+5=8zł

Pucharek lodów x=y+5=3+5=8zł
lody w waflu y=3 zł
Spr.
2x+y=2*8+3=16+3=19 zł.
Odp.
Pucharek lodów kosztował 8 zł, a lody w waflu 3 zł.
pozdrawiam:)

1 5 1