Odpowiedzi

2010-03-16T17:10:21+01:00
Najlepiej pastelami.Namaluj ziemie.Po jednej stronie ziemia będzie zaśmiecona(po tej stronie nie ma być kwiatów tylko dym i śmieci.)Po drugiej stronie narysuj czystą ziemie(kwiaty,rośliny).Myśle że pomogłam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:21:03+01:00
Ja narysowała bym jakieś góry drzewa słońce trawę na trawie jakieś zwierzęta wszystko kolorowe no poprostu piękne ;)
A co najważniejsze bardzo łatwe do namalowania.
I narysowała bym to pastelami olejnymi.
Życzę powodzenia ! ;)) i mam nadzieje ze pomysł się przyda