Odpowiedzi

2010-03-16T17:12:22+01:00
Dokończ reakcje:
1. siarczan (V) sodu + siarczek baru ->BaSO4 + Na2S
2. siarczan (VI) magnezu + azotan (V) ołowiu (II) -> PbSO4 + Mg(N03)2

2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:13:04+01:00
1. siarczan (VI) sodu + siarczek baru -> siarczan(VI) baru + siarczek sodu

Na₂SO₄ + BaS → BaSO₄ + Na₂S

2. siarczan (VI) magnezu + azotan (V) ołowiu (II) -> siarczan(VI) ołowiu(II) + azotan(V) magnezu

MgSO₄ + Pb(NO₃)₂ → Mg(NO₃)₂ + PbSO₄
2 5 2