Odpowiedzi

2009-10-26T13:06:53+01:00
Przekazanie przez Radę Regencyjną władzy nad podległym jej wojskiem Józefowi Piłsudskiemu
184 4 184
2009-10-26T13:08:56+01:00
Są to początki II Rzeczypospolitej.
11 XI Rada Regencyjna oddała władzę Józefowi Piłsudskiemu nad armią i władzę cywilną-droga ku niepodległości Polski
2 5 2
2009-10-26T13:23:34+01:00
Narodowe Święto Niepodległości – polskie święto narodowe, obchodzone co roku 11 listopada, na pamiątkę odzyskania przez Polskę niepodległości w 1918 roku po 123 latach rozbiorów dokonanych przez Austrię, Prusy i Rosję. Święto państwowe ustanowione w ostatnich latach II RP, przywrócone w 1989 r.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T22:50:26+01:00
11 listopada1918 - Rada Regencyjna przekazała władzę nad podległym jej wojskiem Józefowi Piłsudskiemu, co uznano za datę odzyskania pełnej niepodległości.
krocej:
-Odzyskanie pełnej niepodległości.
jeszcze krocej:
-Niepodleglośc.


3 3 3