Odpowiedzi

2010-03-16T17:13:20+01:00
5ob/sekunde czyli 5*0,8*3,14*3,6= wynik w km/h
2010-03-16T17:14:06+01:00
Średnica=80cm więc promień =40cm
Ob=2πr
Ob=2π*40
Ob=80π[cm]

V=s/t
V=80π/0,2=40π[m/s]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:15:11+01:00
1. Dane:
średnica:80 cm
promień:40 cm=0,4m
okres:0,2 s

Szukane:
Prędkość=?

Wzór:
V=2*pi*promień/ okres

Rozwiązanie:
v=2*3,14*0,4m/0,2
V=2,512/0,2
V=12,56

Odp:prędkość samochodu wynosi 12,56m/s
1 5 1