Odpowiedzi

2010-03-16T17:18:55+01:00
Ludzi nie należy oceniać po wyglądzie, ponieważ z zewnątrz mogą wygladać brzydko, ale mogą mieć bogte wnętrze. Myślę , że bardziej liczy się to co jest w środku , a nie to co na zewenątrz i dlatego powinniśmy dobrze kogoś poznać zanim zaczniemy go oceniać .
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:22:54+01:00
Myślę, że nie powinno oceniać się ludzi po ich wyglądzie.nie patrzy się jaki ktoś jest "z wierzchu", ale jaki jest w środu, w głębi. nie ocenia się ludzi po kolorze, skóry, ubraniach czy ile ma pieniędzy, patrzy się na to jakie kto ma serce.anię oceniano nie raz, że ona jest taka czy inna, z powodu jej koloru włosów, choć na prawdę jest dobrą, miłą, pomocną i sympatyczną osobą. na początku wyśmiewali anię, bo jej nie znali, ale później potrafili się z nią zakolegować. poprostu trzeba człowieka poznać, jego wnętrze, osobowość, kim naprawde jest, by móc go ocenić. my czasami bywamy bezmyślni, tak jak ci , którzy ocenili anię przed jej poznaniem, ponieważ czasami popełniamy też ten błąd. łatwo jest kogoś skrytykować, powiedzieć że on jest głupi, bo ma na przykład zielone oczy, blond włosy, czy nosi sweter w żółte groszki. jednak, gdy tą osobę poznamy bliżej, wtedy ją przepraszamy za nasz komentarz i mówimy, że każda rzecz jego na zewnątrz założona, czy tak która ukazuje jego wywnątrz wewnętrzny jest zabawne, czy nieco dziwna. wtedy próbujem odwrócić swoje słowa. pomyślmy trochę intensywniej zanim kogoś urazimy, za to jaki jest na zewnątrz.
12 4 12