Odpowiedzi

2010-03-16T17:11:59+01:00
Miłość jest to coś bardzo poważnego
moze przeżywać ją kazdy czlowiek czy to młody czy starszy.
Poprostu jest to coś wspaniałego
2010-03-16T17:13:05+01:00
Miłość to uczucie, którym otaczają nas rodzice albo my rodziców lub kogoś nam bardzo bliskiego. Okazuje się je przez bezinteresowną pomoc, troskę, zrozumienie itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:13:40+01:00
Miłość- to bardzo istotne i ważne słowo! Oznajmia o uczuciu i silnej więzi między dwojgiem osób.