Odpowiedzi

2010-03-16T17:14:31+01:00
Ms= 12% z 60g = 7,2
mr =60+20 = 80g

cp=7,2/80*100% = 9%
2010-03-16T17:16:52+01:00
Nie jestem na 100% pewny ale chyba będzie to tak:
60g-12%
80g-9%
Ta mi wyszło xD (jak będzie źle to nie moja wina) jbc :P
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:17:22+01:00
Cp=ms/mr *100% więc ms=Cp*mr/ 100%
ms=12%*60g/ 100%=7,2g
masa substancji nie zmienia się, natomiast zmienia sie masa roztworu
mr2=60g+20g=80g
nowe stęzenie
Cp=ms/mr2 *100%= 7,2g/ 80g *100%=9%
1 5 1