Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:13:22+01:00
Przeżyłem wczoraj radosną chwilę w szkole.
Uwielbiam ogólna biologię.
Moja ciocia ma suknie slubną.
Moja ulubiona piosenka ma piękną melodię.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T17:13:55+01:00
Urodziny to moja radosna chwila.
ogólna biologia obejmuje świat przyrody
suknia ślubna była uszyta na miarę
w filharmonii grają piękne melodie
1 5 1
2010-03-16T17:14:32+01:00
1. Moją radosną chwilą były moje urodziny.
2. Interesuję się ogólną biologią.
3. Moja siostra kupiła piękną suknię ślubną.
4. Słychać było piękną melodię.

Myślę, że pomogłam ;)