Odpowiedzi

2010-03-16T17:17:42+01:00
Możesz pomagać innym w pracy domowej z religi pokazać że ty chodzisz i innnie też razem z tobą chodzą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:58:34+01:00
Jako dobry chrześcijanin moge dawac przyklad rowiesnikom choc by chodzac do kosciola. Wtedy gdy sie modle i uczestnicze we mszy swietej. Moge tez dawac przyklad pomagajac innym w lekcjach i gdy maja jakieś problemy.