Odpowiedzi

2010-03-16T17:16:42+01:00
Krawędź sześcianu 6cm
V=6cm(szesciennych)
V=6cm*6cm*6cm=216cm(szesciennych)
sześciana objętość oblicza się pole podstawy *wysokość ale sześcian ma wszystkie krawędzie równe więc można np. 6cm(sześciennych)
odp.:objętość sześcianu ma 216cm sześciennych
10 5 10
2010-03-16T17:17:09+01:00
Dane: szukane:
krawędz - 6cm V-?
V-objętość
V=6*6*6=216cm [kwadratowych]
Odp:Objętość szecianu wynosi 216cm[kwadratowych].

11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:19:56+01:00
Dane
a= 6 cm

szukane
v=?

wzór
Objętość sześcianu:

V=a*(razy)a*a
czyli V= a³

v-objętość
a- długość jednej krawędzi

rozwiazanie
V= 6cm * 6 cm* 6 cm
V= 36cm ² *6cm
V= 216 cm ³

odp: objętość tego sześcianu wynosi 216 cm ³.

liczę na naj :)


28 4 28