Odpowiedzi

2010-03-16T17:15:24+01:00
Ta dzisiejsa młodzierz jest wulgarna bez przyszłaości . Ale są też osoby ok
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:26:10+01:00
"Ta dzisiejsza młodzież to naprawdę pomocna", mówi się tak, ponieważ w tych czasach młodzi ludzie nie chcą pomagać starszym, nawet nie ustąpią im miejca w autobusie. Wystarczyłoby gdyby chociaż ktoś powiedział do starszego człowieka czy mogę pani pomóc ponieść zakupy. Mlodzież dzisiejsza jest wulgarna , bez szacunku i wogóle nie pomaga.