Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T17:19:23+01:00
Zaproszenie


Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów wraz z gronem pedagogicznym, na premierę filmu: "Alicja w krainie czarów", które odbędzie się dnia 17.03.2010r. w Warszawskim Teatrze "Operon" o godzinie 11:30.


Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy
2010-03-16T17:21:55+01:00
Zaproszenie.!!

Serdecznie zapraszamy gimnazjalistów na premierę filmu pt.; ,,Alicja w krainie czarów''. Wyjątkowy film, warty obejrzenia.
Godzina spektaklu 18.00 miejsce spektaklu KINO CINEMA CITY.

Serdecznie zapraszamy.!!
Kino CINEMA CITY w Łodzi.