Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:18:51+01:00
Rzeczownik jest to część zdania która odpowiada na pytanie kto? co? (np. Wujek,Tomek,Pies) pozdrawiam i polecam sie na przyszłość ;)
2010-03-16T17:19:12+01:00
Odmienna część mowy nazywająca rzeczy, obiekty, miejsca, osoby, rośliny, zwierzęta, zjawiska, odpowiada na pytanie [ co kto]
2010-03-16T17:19:14+01:00
Część mowy! Odpowiada na pytanie KTO? CO?
Np.
Maciek nie lubi marchewki
MACIEK i MARCHEWKI to RZECZOWNIK Kto? MACIEK
Co? MARCHEWKA
1 1 1