Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:21:13+01:00
Uwaga!

W dniu 11.03.2010r. w okolicy ruin zamku we Wrocławiu zaginął telefon komórkowi marki Nokia 5200, obudowa czerwono-biała. Dla znalazcy czeka wysoka nagroda pieniężna.

Telefon: 000-000-000

To jest przykład ;))
2010-03-16T17:21:32+01:00
Ogłoszenie
Zgubiłam telefon komórkowy na boisku szkolnym. Był on koloru jasnoczerwonego. Uczciwego znalazcę proszę o kontakt po numer telefonu: 7224498
7 3 7