Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:22:09+01:00
Z zasady zachowania energii
Ep=Ek
mgh=mv²/2 m się skraca
gh=v²/2
h=v²/2g
h=15²/2*9,81 = 225/19,62=11,46 m
2010-03-16T17:23:03+01:00
Dane:
Vk=15m/s
g=10m/s2

Vk=g*t
t=Vk/g
t=15m/s/10m/s2
t=podziel . . .

h=g*t2/2
h=10m/s*(4s)2/2
h=obilcz . . .
  • jada
  • Początkujący
2010-03-16T17:25:25+01:00
Energia potencjalna = Energii kinetycznej

m * g * h = m * v do kwadratu podzielona pezez dwa
masa się skróci
i zostanie g * h = v do kwadratu podzielona

h = 11, 25