Odpowiedzi

2010-03-16T17:23:39+01:00
Myślę zę wspóczesnymi zagrorzeniami wiary jest wstyt tego rzeby pokazać ze jest się katolikiem zwłaszcza u młodzierzy
z góry przepraszam jeśli są jakieś błędy ortograficzne pozdrawiam :**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:27:05+01:00
Zagrożenia wiary w dzisiejszym świecie? Z pewnością ich nie brakuje. Rozwój na wielu płaszczyznach doprowadził do radykalnych zmian w trybie naszego życia. Dzisiaj media masowego przekazu próbują popularyzować życie bez Boga, bo tak jest wygodniej. Internet również nie zachęca do religijności i wyraża się to choćby przez to, jak ludzie traktują ten temat na forach czy poprzez swoje akcje propagandowe i obrażające uczucia religijne. Popyt na pornografię też mówi sam za siebie, że dzisiaj naszymi bożkami mogą być nawet wyimaginowane marzenia na tle seksualnym, co czyni nas nieczystymi i odczłowiecza, przez co stajemy się prymitywni w swoich działania i sfera duchowa nie ma dla nas żadnego znaczenia. Musimy pamiętać, że pewne rzeczy robimy dla celów wyższych i nawet, jeśli wszyscy wokół nas ulegną mass mediom, to my mamy stać na straży wiary, gdyż indywidualizm w tym przypadku to jedyna siła przebicia. Poza tym wstydzimy się swojej wiary, co szczególnie widać w miastach, gdzie młodzież traktuje to kolokwialnie mówiąc "jak obciach", co oczywiście jest stwierdzeniem błędnym i wynika właśnie z odczłowieczenia na tej płaszczyźnie, co prowadzi do zaniku wiary wśród młodego pokolenia.


(jestem autorem tego w 100%, także nie musisz się martwić o plagiat)