Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:25:16+01:00
Oblicz Wartość Wyrażenia :
a) -6x(3-y) dla x = 0,5 y = -4
-6*0,5(3+4)=-3*7=-21

b) 2b² -(4b²- 1) * 2 dla B = -1/2
2b² -8b²+2=-6b²+2=-6*(-1/2)²+2=-6*1/4+2=-3/2 +2=1/2=0,5
2010-03-16T17:30:01+01:00
A) -6 × 0,5(3-(-4)) = -6 × 0,5 × 7 = -6 × 3,5 = -21
b) 2 ×( - ½)² - (4 × (-½)² - 1) = 2 × 1 - ( 4 × 1 - 1 ) = 2 - 3 = - 1
2010-03-16T17:33:45+01:00
A)-6 razy 0,5(3-(-4)=-6 + 1,5 + (-4)= -4,5 - 4 = -8,5
b)2 razy (-1/2) - 4 razy (-1/2 - 1) razy 2 = -1 - (-2 - 1 ) =-1 + 2 - 1 =0