Odpowiedzi

2010-03-16T17:24:24+01:00
Bo w gorach jest dobre,lekkie powietrze, dobry klimat gorski.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:27:27+01:00
W Sudetach żywe są liczne tradycje uzdrowiskowe, ze względu na słynne wody mineralne i korzystny klimat. Po stronie polskiej i czeskiej znajduje się szereg miejscowości o statusie uzdrowiska. Uzdrowiska sudeckie są także szczególnie godnymi zwiedzenia perełkami architektury. Obok kościołów, oraz zachowanych zabytkowych domów mieszkalnych i karczm są one trwałym elementem sudeckiej architektury. Na terenie Sudetów i Przedgórza Sudeckiego znajduje się wiele pięknych miejscowości, w których często mieszczą się wyjątkowej klasy zabytki. Ponadto zabytki można też odnaleźć - niestety czasem jako ruiny - poza granicami dzisiejszych miejscowości.
2 3 2
2010-03-16T17:29:36+01:00
Ponieważ jest tam doskonały mikroklimat i sprzyjające tereny
ponatto jest czyste powietrze zdala od zgiełku i spalin
1 5 1