Odpowiedzi

2009-10-26T14:12:16+01:00
350:4=87,5
87,5*3=262,5
Liczba1 : 87,5
Liczba2 : 262,5
Odp. Liczba 1 to: 87,5, a druga to 262,5.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T14:12:57+01:00
X - pierwsza liczba
3/4 x - druga liczba
x + 3/4 x = 350
1,75 x = 350
x = 350 / 1,75
x = 200 (pierwsza liczba)
200 * 3/4 = 150 (druga liczba)
2009-10-26T15:13:57+01:00
X- pierwsza liczba
y- druga liczba

x + y=350
¾x= y

x +¾x=350
⁷/₄x=350/ × ⁴/₇
x=1400÷7
x=200


¾ × 200=y
y=150