Odpowiedzi

2010-03-16T17:30:17+01:00
Słysząc o czerniaku złośliwym (łac. – melanoma malignum), który jest jednym z najzłośliwszych nowotworów, zazwyczaj wyobrażamy sobie ciemny lub czarny, nieregularny guzek rosnący na powierzchni skóry, o którym wiadomo, że wywodzi się z melanocytów czyli komórek barwnikowych skóry. Jednakże czerniak złośliwy rozwijać się może nie tylko na skórze, ale i w obrębie błon śluzowych, gałek ocznych oraz w ośrodkowym układzie nerwowym. Sporadycznym i nietypowym miejscem, w którym czerniak może również wystąpić są paznokcie - zazwyczaj na kciuku lub na paluchu.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:32:09+01:00
Tato" to wzruszająca saga rodzinna, ukazująca codzienne życie trzech pokoleń przeciętnych Amerykanów, osnuta na kanwie przeżyć pisarza. Bohater powieści, wyrwany z najbliższego otoczenia i rodziny, ulega głębokiemu przeobrażeniu wewnętrznemu w kontakcie z wielkomiejskim światem zmiennych norm moralnych i gwałtownego rozwoju techniki.Zderzenie tych dwóch tak całkowicie odmiennych światów sprawia, że bohater na nowo odkrywa dawne wartości, które okazują się najtrwalsze: miłość do ojca, przyjaźń i wierność samemu sobie. "Książka może stać się klasyką nawet dla czytelników, którzy się jeszcze nie urodzili", "Philadelphia Inquirer "
3 2 3