Odpowiedzi

2010-03-16T17:31:08+01:00
Ponieważ jest to odebranie komuś lub samemu sobie życia które jest darem od Boga.
1 3 1
2010-03-16T17:32:21+01:00
Kościół zabrania tego gdyż każdy dostał dar życia i nie powinien go marnować. zabójstwo jest wbrew 5 przykazaniu
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:32:31+01:00
Zgodnie z 5 przykazaniem Bożym brzmiącym:"Nie zabijaj." kościół zabrania aborcji, eutanazji, samobójstwa, uznając owe zachowania za grzechy.
2 4 2