Hej jutro mam sprawdzian iii z matmy ii nie umiem nic kaplentnie prosze o wytłumaczenie tego co podam prosze was bardzo ? o wyjasnienie jak sie to robi
1 zapisz za pomoca wyrazeniea algebraicznego
2 uporzadkuj 3 jednomiany
3 redukcja wyrazów podobnych
4oblicz wartosc liczbowa wyrazenia
5 wyłaczanie wspólnego czynnika przez nawiaz pli ja tego nie umiem :( a jutro klasówka

2

Odpowiedzi

2010-03-16T21:30:26+01:00
1odp.Npjak za piszesz sum licybz3 i podwojonej liczby 5 to yapisyesy tak 3 plus 2 rayz 5
2 odp np jak r · 2pr =2pr kwadrat
3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:59:51+01:00
1 zapisz za pomoca wyrazeniea algebraicznego
np . o 5 więcej od n to n+5
o 4 mniej od l to l to l-4
o 14 % więcej od x to 1,14x
2 uporzadkuj 3 jednomiany
3x*2a=6ax
2ab*3a=6a²b
1/2y*6z=3yz
3 redukcja wyrazów podobnych
2x+3x+5x=10x
2x+4y-x+5y=x+9y
4oblicz wartosc liczbowa wyrazenia
3m+2 dla m=2
3*2+2=8
x-y dla x=8, y=-2
8-(-2)=10
5 wyłaczanie wspólnego czynnika przez nawiaz
3x-3=3(x-1)
6a+3b=3(2a+b)