Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:35:29+01:00
A)1000km-79l
1km-x
x=1km*79l/1000km=0,079l
b)1km-0,079l
45km-x
x=45km*0,079l/1km=3,555l
1 5 1
2010-03-16T17:35:56+01:00
A)
1000km - 79 l
1 km- x
____________

x= 79 l *1 km/ 1000 km = 0,079 l ≈0,1
Odp : samochod spala ok 0,1 l benzyny na 1 km

b) 1000km- 79 l
45km- x
______________

x= 79l*45km/1000km= 3,555l ≈3,6 l

odp : samochod spala ok 3,6 l benzyny na 45 km.
1 4 1