Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T14:23:49+01:00
27,7*0,375=10,3875[a]=1038,75m kwadratowego
2009-10-26T14:24:35+01:00
1ar=100m² 27,2ary=27,2×100m²=2720m² ⅜×2720=1020m² taką powierzchnię zajmują drzewa owocowe
2009-10-26T14:31:21+01:00
27,2ara=27i1/5razy 3/8= 136/5 razy 3/8= 408/40=51/5 = 10 i 1/5 =10,2 ara 1ar=100metrow kw 10,2ara razy 100mkw= 1020mkw ODP: Drzewa owocowe zajmuja 1020mkw