Odpowiedzi

2010-03-16T17:37:49+01:00
Paluszek - kłębuszek
języczek - policzek
domek - Tomek
kotek - młotek
łapkę - czapkę
ząbek - trąbek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:42:18+01:00
Ola ma mały paluszek,
wygląda on zupełnie jakby okruszek.
Języczek mały jej w jedzeniu pomaga,
ale opanowanie go cierpliwości wymaga.
Piesek od Oli wielki, grubiutki,
ma bardzo duże, zielone butki.
Kotek- Pan Plama, w plamki jest cały,
ale i taki jest doskonały.
Łapka od kotka, jest bardzo mała,
ale i tak jest bardzo wspaniała
Ząbek od Piotrka, brata od Oli,
jest już trochę większy, lecz wciąż go mocno boli.

Koniec
1 5 1