Potrzebne do krzyżówki..
1. Zjawisko rozpadu jąder atomowych połączone z emisją promieniowania. [18 pól]
2. Międzynarodowe oznaczenie pierwiastka. [6 pól]
3. W układzie okresowym pierwiastków znajdują sie w grupach 13-18. [9 pól]
4. Prawo które przyczyniło się do stworzenia układu okresowego pierwiastków. [ 5 pól, przerwa i 11 pól]
5. Atomy tego samego pierwiastka różniące się liczbą neutronów. [7 pól]
6. Element układu okresowego, z którego można wnioskować o liczbie powłok elektronowych w atomach danego pierwiastka. [5 pól, przerwa i 6 pól]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:43:47+01:00
1. Promieniotwórczość
2.Symbol
3.Niemetale
4.Prawo okresowości
5.Izotopy
6.Liczba Okresu (nie jestem tego pewne)



mam nadzieję ze pomogłamm ;***
3 3 3
2010-03-16T17:44:29+01:00
1. promieniotworczość
2. symbol
3.niemetale
4.prawo okresowości
5. izotopy
6. liczba okresowa
1 5 1