Odpowiedzi

  • Als
  • Początkujący
2010-03-16T17:44:26+01:00
1. Piaszczyste wzniesienie o różnym kształcie, usypane przez wiatr? - Wydma
2. ,Miasto w północnej Polsce nad Zatoką Gdańską (Morze Bałtyckie), położone pomiędzy Gdańskiem i Gdynią, z którymi tworzy Trójmiasto? - Sopot
3.To miasto i gmina w województwie pomorskim, w powiecie puckim, położone na cyplu Mierzei Helskiej - Hel
4. Wielka forma ukształtowania terenu, obszar leżący na wysokości od 0 do 300 m n.p.m..? - Nizina
5. Jezioro przybrzeżne na Wybrzeżu Słowińskim w województwie pomorskim, oddzielone mierzeją od Morza Bałtyckiego? - Gardno


; )
2 3 2
2010-03-16T17:51:14+01:00
1. piaszczyste wzniesienie, usypane przez wiatr.
2. miasto położone nad Zatoką Gdańską z białą mewą na herbie.
3. miasto położone na cyplu Mierzei Helskiej.
4.obszar leżący na wysokości od 0 do 300 m n.p.m.
5. jezioro przybrzeżne, wchodzi w skład Słowińskiego Parku Narodowego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:55:38+01:00
1.Jak się nazywa piaszczyste wzniesienie o różnym kształcie usypane przez wiatr?
2.Miasto położone w północnej Polsce pomiędzy Gańskiem i Gdynią.
3.Jak się nazywa perwiastek chemiczny zgrupy gazów szlachetnych w układzie okresowym?
4.Wzniesienie poniżej 300 metrów nad poziomem morza.
5.Jak się nazywa jezioro przybrzeżne na Wybrzeżu Słowińskim w województwie pomorskim , oddzielone mierzeją od Morza Bałtyckiego?
3 5 3