Odpowiedzi

2010-03-16T17:45:00+01:00
Mój pojazd jest niewielki, jego kolor jest różowy, opony malutkie jak piłeczki do tenisa.
chyba może byc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:46:54+01:00
Moj pojazd rozni sie od innych, poniewaz jest orginalny.
Jest koloru platyny i ma światła, ktore swieca na 1 km. Jest wyposażony w 2 komputery, nie ma kierownicy, bo sam jezdzi, ma skozana tapicerke, srebrne alu-felgi. moj samochod jest niezawodny ;]