Odpowiedzi

2010-03-16T17:43:06+01:00
Pierwsza część zdania to Present Continuous, druga to Past Continuous.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:51:01+01:00
Today she's wearing a skirt, but yesterday she WAS WEARNING trousers.

Today she's wearing a skirt- czas Present Continous
jest to czas teraźniejszy ciągły, czyli mamy podane: Today (dzisiaj) ona nosi (na sobie) spódnicę. Czyli czas ciągły, bo ma ją ubraną cały czas...

but yesterday she WAS WEARING trousers- czas Past Continous
jest to czas przeszły ciągły, mamy podany: Yestarday (wczoraj) stąd czas przeszły... całe zdanie oznacza: ale wczoraj nosiła spodnie.
2010-03-16T18:37:58+01:00
Today she's wearing a skirt present Continous bo czynośc jest teraz.
"but yesterday she WAS WEARNING trousers ."
Past Continous bo występuje tam was i słowo kluczowe dla tego czasu yesterday