Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:44:02+01:00
Wielki Piątek - Ukrzyżowanie Jezusa
Wielka Sobota - żałoba po śmierci Jezusa
Wielkanoc - Zmartwychwstanie Jezusa
45 3 45
2010-03-16T17:44:56+01:00
Piątek jest dniem najgłębszej żałoby - Męka i śmierć Jezusa .
Sobota - Zmartwychwstanie Pana Jezusa .
132 1 132
2010-03-16T17:47:31+01:00
Wielkanoc upamiętnia zmartwychwstanie Chrystusa.
Wielki piątek jest dniem Triduum Paschalnego.
47 2 47