Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T17:46:52+01:00
Czy lubisz swoje dziecko ?
czy kochasz swoje dziecko ?
czy interesujesz sie swoim dzieckiem ?
czy zostawiłbyś swoje dziecko gdybyś miał poswięcić siebie ?
czy obchodzą cie oceny syna ?
czy znęcasz się nad synem ?
czy bijesz czasami swoje dziecko ?
czy znasz problemy swojego dziecka ?
czy znasz osoby z którymi twoje dziecko sie spotyka ?
czy martwisz sie o swoje dziecko ?


Coś nie wiedziałem o co w tym chodzi ale spox Pozdro ;]
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:49:22+01:00
Tato jak doszło do poznania się z mamą?
Gdzie była wasza 1 randka?
Twoje hobby?
Jak byłeś mały gdzie najczęściej spędzałęś czas?
Kto był twoim najlepszym przyjacielem/ką?
I jak długo?
Ile miałęś lat jak zapoznałeś się ze swoją 1 dziewczyną?
Twoje marzenie?
Gdzie byś spędził wakacje?
Dlaczego akurat w tym miejscu byś chciał spędzić wakacje?
10 3 10