Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:45:24+01:00
Wiosna to wesoła pora roku, budząca do życia rośliny i zwierzęta.
Wiosna niesie ze sobą wiele barw, radosnych i wesołych.
Wiosna kojarzy się z zielenią, kwitnącą zieloną trawą.
Wiosna to zielona pora roku.
Zieleń jest wiosenną barwą.
Zielone rośliny, i drzewa to oznaki wiosny.
45 4 45
2010-03-16T17:45:34+01:00
Moim ulubionym kolorem jest zielony .lubie go ponieważ przypomina mi wiosennom trawe.pozatym do wszystkiego pasuje.
27 1 27