Odpowiedzi

  • ag71
  • Początkujący
2010-03-16T17:46:51+01:00
Co do sprawy palenia,
mam wiele do zarzucenia,
wiec namawiam wszystkich do ich rzucenia.
żółte zęby strata zdrowia
czasem bezdech
to pokuta nałogowa.
Rzuć to szybciej póki czas, póki zdrowie jeszcze masz.
Nie trwoń czasu i pieniędzy
bo dożyjesz własnej nędzy !
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:48:17+01:00
Nie pal bo to nałóg
wszystkich ludzi wróg
trujesz ludzi w koło
im nie jest wesoło
nawet kazio o tym wie
ze po papierosach życie idzie źle
wiec nie pal bartku
bo nie pociągniesz do czwartku
6 3 6