Odpowiedzi

2010-03-16T18:03:27+01:00
Moje urodziny odbyly sie 11 listopada w moim domu. Bylo swietnie. Przyszlo wielu przyjaciol. Zabawa rozpoczela sie o godzinie 17;00 a zakonczyla o 21;30. Impreza rozpoczela sie koncertem karaoke. Oczywiście nie bylo osob ktore przegrali, wszyscy byli zwyciescami. Tort ktory zamowilam w cukierni byl bardzo dobry do czasu gdy moja kolezanka Magda wpadla w ciasto:) Wszyscy sie smialismy do bolu. Zaczelismy tanczyc i zabawa dobiegala konca. Zabawa byla fantastyczna! Wszyscy poszli do domu i odpoczeli po imprezie. Uwazam ze to byly najlepsze urodziny w miom zyciu!!!:]
14 4 14
powiedziałbym zd trochę postacie ale nawet bardzo pomogło mi w pracy domowej dzięki
thx
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:03:36+01:00
Dnia 11 listopada o godzinie 17.00 odbyły się moje .... urodziny.Przyszły moje koleżanki ,które wcześniej zaprosiłam. Na początku urodzin moja mama podała tort i szampana bezalkoholowego - Piccolo. Wszyscy zaczęli spiewać sto lat.Później było podane ciasto i galaretka z owocami.Nastepnie poszłyśmy do mojego pokoju i był konkurs karaoke .Najładniej śpiewała Monika.Dostała w nagrodę książkę i lizaka.Około godziny 19 była pizza.Po zjedzeniu kolacji oglądałyśmy film pt: ,,Alwin i wiewiórki". Jest to bardzo zabawny film który wszystkich rozśmieszył do łez.Około 21.30 wyszłyśmy na dwór i mój tato puszczał fajerwerki.Na niebie rozbłysły się miliony świecących światełek, był to śliczny widok.Urodziny skończyły się o 22.00 .Mój tato odprowadził wszystkie koleżanki do domu ,a ja pomogłam posprzątać mamie.Urodziny były bardzo udane i na długo pozostaną w mej pamięci.
18 4 18