Odpowiedzi

2009-10-26T15:53:40+01:00
Nie wiem w jakim języku, ale po naszemu powinno to wyglądać tak:
(liczby są w odpowiednich zamiennych - liczba1, liczba2, liczba3, najwieksza)

JEŚLI liczba1 < liczba2 WTEDY
JEŚLI liczba2 < liczby3 WTEDY
najwieksza=liczba3
JEŚLI-JEDNAK liczba2>liczba3 WTEDY
najwieksza=liczba2
KONIEC
JEŚLI-JEDNAK liczba1>liczba2 WTEDY
najwieksza=liczba1
KONIEC
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T22:35:34+01:00
Odpowiedź na obrazku w załączniku:
http://i35.tinypic.com/90ah4h.jpg