Odpowiedzi

2010-03-16T17:50:09+01:00
Prawdziwa przyjaźń polega na zaufaniu drugiej osoby.
5 2 5
2010-03-16T17:50:46+01:00
Prawdziwa przyjaźń polega na bezgranicznym zaufaniu oraz na szacunku i wsparciu. Na pomocy w trudnych chwilach ;)
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:51:43+01:00
Przyjaciel zawsze jest i będzie przyjacielem. Niezależnie od tego, co by się stało. Można mu wszystko powiedzieć, ale wiadomo, że niektóre sprawy lepiej wyciszać. Prawdziwy przyjaciel nigdy nie zawiedzie, nie odwróci się i zawsze będzie z tobą. Umie się odwdzięczyć, umie przeprosić i podziękować oraz szanuje cię. Nie będzie cię obgadywać i zawsze będzie szczery.

Mam nadzieję, że pomogłam ;p
41 4 41