Odpowiedzi

2010-03-16T17:54:07+01:00
Sałatka grecka

Składniki

* ogórek
* 2-3 pomidory
* cebula
* zielona papryka
* 6 łyżek oliwy

* 2 łyżki octu winnego
* 1/2 łyżeczki soli
* pieprz
* oliwki z puszki
* ser feta

Opis przygotowania
Ogórek umyć, nie obierać, pokroić w kostkę. Umyte, osuszone i również nie obrane pomidory pokroić w ósemki. Cebulę obrać, pokroić w krążki. Paprykę oczyścić z pestek, pociąć na paski. Ser pokroić w kostkę. Ocet utrzeć z solą i pieprzem. Dodać oliwę, wymieszać. Warzywa ułożyć w salaterce, posypać oliwkami i serem. Zalać sosem i wymieszać tuż przed podaniem. Grecki owczy ser feta można zastąpić słonym białym twarogiem.
__________________---

liczę na naj . :D
2 5 2
2010-03-16T17:57:43+01:00
Zutaten :
-Tomaten
-Gurke
-Öl
-Paprika
- Käse

Gurke, Paprika, Tomaten schneiden in Würfel.
Zugaben Öl, Salz und Pferfer.
Alles mischen.
Guten Appetit !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:45:11+01:00
Zutaten:
3 Bananen
4 Mandarinen
3 Kiwis
1, Weintrauben (Kügelchen)
1 Dose Ananas
1 Dose Pfirsiche
1 Dose (Glas) Birnen in Sirup

Performance:
Mandarinen und Trauben halbieren. Bananen, Kiwis, Ananas, Pfirsiche und Birnen, Würfel. Alle Früchte-Mix. Pour Saft aus der Dose Pfirsiche und die Hälfte der Ananas. Gut durchmischen. Bon Appetit.

Mam nadzieje ze pomoglam!;]