Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:00:20+01:00
Ja: Mamo, czy mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad
Mama: Oczywiście
Ja: Czego słuchałaś jak byłaś w moim wieku?
Mama: Hm.. jak byłam w twoim wieku i trochę starsza, bardzo lubiłam muzykę graną przez zespoły rockowe
Ja: Zespoły rockowe? Jakie na przykład?
Mama: Na przykład Lady Punk, Perfect i Budka Suflera.
Ja: A jakie utwory najbardziej lubiłaś?
Mama: Lubiłam Mniej niż zero, Zawsze tam gdzie ty, Takie tango i inne tego typu
Ja: A często ich słuchałaś?
Mama: Wtedy nie było takich warunków jak kiedyś, że nagrasz sobie na mp3 i słuchasz ciągle. Starałam się słuchać jak najczęściej
Ja: A twoi koledzy i koleżanki?
Mama: Też ich uwielbiali. Z koleżankami układałyśmy tańce, a chłopaki śpiewali
Ja: Jak wspominasz tamte czasy i piosenki?
Mama: Było naprawdę bardzo fajnie. Nie to co tera. Same krzyki i jazgoty *smiech*
Ja: Dziękuję za wywiad
Mama: Proszę bardzo
8 3 8
2010-03-16T18:03:01+01:00
Ja -Dzien dobry mamo i tato. Jesyem z gazety (wpisz nazwisko) Time. chciałbym/abym zadac wam kilka pytań, czy zgodzicie sie na to?
mama, tata -Tak, oczywiscie.
j -Pierwsze pytanie; jaki był wasz ulubiony zespół za młodu?
t -Mój to beatelsi.
m - Mój tak samo.
j. - A dlaczego akurat oni?
t - Grali oni bardzo dobra i rytmiczna muzykę.
m - Grali oni świetnie, byli także bardzo ładni.
j - Czu interesowała was muzyka poważna?
t - Nie nie przepadałem za powaga, wolałem sie rozerwać.
m - Tak, gdy miałam chwilę spokoju, zawsze słuchałam musyki powazniej. Sama grałam na skrzypcach i pianinie.
j - Mamo, czy w tamtych czasach kazdy miał prawo do gry na instrumentach?
m - Nie, tylko nieliczni mogli sie pochwalic tą wiedzą.
j - Miałaś jakiś super talent? W prawdzie ty grałaś na 2 instrumentach. Jak udało ci się to osiagnąc?
m - Mój wuj był dyrektorem szkoły muzycznej. Miałam ułatwione wejście na start.
j Dobrze, dziekuje barzdo. Tato czy juz wtedy grałeś na gitarze? Teraz grasz fantastycznie.
t - Tak, juz od najmłodszych lat chciałem gra na gitarze.
j - W jakim wieku zacząłeś?
t - W wiku 15 lat, wtedy dostałem pierwsza giatrę od wujka z anglii.
j - Czy ktos już wtedy odkrył twój talent?
t - Nie mój talent odkryto dopiero gdy miałem 21 lat.
j - Dziękuje wam bardzo za wywiad. Dowidzenia.
t, m - Dowidzenia.
5 2 5