Odpowiedzi

2010-03-16T17:57:57+01:00
Dawniej: w szkołach pisano piórami i maczano w kałamarzach, nie było takiego wyposażenia jak teraz. Zamiast ksiązek mieli elementarze z których się uczyli.
Dzisiaj: piszemy dłygiopisem mamy doskonałe warunki do nauki.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T17:58:43+01:00
Szkoła w dzisiejszych czasach jest odmiennością tamtej z 50 lat wstecz . Istnieje wiele dóbr . M.in komputery , sprzęty DVD , każdy ma książki i przybory , ale jednak i tak wiele młodzieży nie chce się uczyć . W poprzednich latach jak opowiadali mi rodzice były pustki w szkołach . Pożyczano sobie długopis , książki . Nie było różnych sprzętów , a jednak dzieci i młodzież uczyli się jak tylko potrafili . Myślę , że w dzisiejszych czasach nic szkołą nie potrzeba . Jednak każde dziecko i młodzież posiada w domu internet , komputery i inne technologię , a więc nawet nie sięgają po pomoc do słownika czy encyklopedii , która kiedyś była najcenniejszym źródłem informacji .
3 5 3